چهارشنبه ۶صبح استارت حرکتو به سمت زنجان واسه پیوستن به گروه زدم ۷ تا ماشين هيچهايک کردم تا زنجان
و حرکت به سمت تبریز سه نفری
تا سر اتوبان یه هيچهايک زدیم و نرسیده به اتوبان ما واسه ترانزیت دست تکون دادیم ولی یه ۲۰۶ واسمون وايستاد و بعد از صحبت ما رو تا تبریز برد و مستقیم رفتیم ایل گلی(شاه گلی) و بچهای کوچ سرفينگ تبریز ما رو شام مهمون کردن و شب داخل پارک شمس تبریزی کمپ زدیم . صبح برنامه تبریز گردی و بازدید از شهر داشتیم که همه مسیر داخل شهرو هيچهايک کردیم (بقول بچها تبريزيا هيچهايک سرخودن) برنامه ما بازدید از موزه شهرداری و خانه شهریار و موزه سنجش ،خانه حیدر زاده بود که تا ظهر همه رو گشتیم
لازم به ذکر است که موزه هم پول ندادیم خودشون اجازه دادن به داخل بريم
بعد از خوردن نهار به سمت میدان ساعت واسه پیوستن یکی از دوستان هيچهايک نیسان زدیم و بعد از ملحق شدن به سمت مقبرته الشعرا رفتیم بعد از به سمت کوه عینالی هيچهايک نیسان زدیم و کوه رفتیم .شب هم شهر بازی رفتیم که مردم بهمون بلیط دادن
صبح روز بعد باران شدید بود و ما به سمت کندوان رفتیم تا سر میدان راه آهن یه هيچهايک وانت و یه اتوبوس زدیم و در ادامه شروع به هيچهايک به سمت کندوان کردیم که یک خاور گرفتیم و همه پشت خاور تا پلیس راه سهند نشستیم . ۳الی۴ دقیقه بعد از پیاده شدن متوجه شدیم گوشی یکی از بچها جا مونده که من و شادی سریع یه هيچهايک ۲۰۶ زدیم و بعد از نا امیدی و گذشت ۵۰ کيلومتر خواستیم پیاده بشیم که برگردیم پیش بچهای گروه که راننده گفت این ماشین که توقف کرده نیست که دیدیم خودشه و گوشی را گرفتیم که راننده ما رو به نهار دعوت کرد و ما بعد از تشکر مسیر برگشتو پیش گرفتیم که یک زنو شوهر جوون ما رو بردن و بعد از پیوستن به دوستان حرکت به سمت کندوان را ادامه دادیم که تا اسکو گروه بندی کردیم و از سهند همه(۷نفر) با یک سمند تا کندوان رفتیم و بعد از بازگشت حرکت به سمت تبریز کردیم .شب باز هم بچه های سی اس تبریز ما رو شرمنده کردن و دعوتمون کردن حمام نوبر.اونجا با یه توریست اسپانیایی و یه هیچهایکر سوییسی هم صحبت شدیم . شب با کمک شادی هاست انجمن حمایت از کودکان کار شدیم و صبح به سمت قزوین هيچهايک کردیم که به سختی هيچهايک کردیم خیلی طول کشید و بعد از رسیدن به قزوين و گرفتن یکسری وسایل از یکی از دوستان به سمت بروجرد هيچهايک کردیم
من در این سفر حدود ۴۰ماشين از شاسی بلند تا خاور و نیسان هيچهايک کردیم
هزینه سفر هم حدود ۱۳۰۰۰نفري شد
سفر ۴روز طول کشید

هیچهایکر و نویسنده: محسن

6 Comments

1. محمد صدرا

ببخشید من علاقمندم نوروزبا یکی از رفیقام به همین سبک سفر کنم و هیچ اطلاعاتی ندارم . البته دارم تو اینترنت سرچ می کنم . شما میتونید به ما کمک کنید ؟